تنهایی هم عالمی دارد.......
sms
×لطفا با لبخند وارد شوید×
تنهایی هم عالمی دارد.......

 

 

 

تو که نباشی باران نمی بارد ... ،

 

 


 

 

فقط بعضی وقت ها زمین و زمان خیس می شود ...

 

 


 

 

 

 

 

وای از نیمه شبی که بیدار شوم

تو را بخواهم

و خود را در اغوش دیگری بیابم

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

ﺩلم

 

 

 

ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺳﻮﺧﺖ

 

 

 

ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﮐﺮﺩﯼ . .

 

 

 

ﺷﻤﺎ “. . .

 

 

 

 

 

 

 

 

بی رحمی ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ

 

 

 ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭا ﺟﻤﻊ ﮐﻦ !

 

 

ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ...

 

 

 

 
 
 
شک کرده بودم کسی بین ماست ...
 
 
 

 
 
 
اما فهمیدم من بین دو نفر بودم
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
سردش بود دلم را برایش سوزاندم!!!

 

 


 

 

گرمش که شد با خاکستر قلبم نوشت:

 

 


 

 

خـداحـافـظ ...

 

 


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقـاشــی اش خــــوب نبــود!

 

 


امـــا…

 

 


خــوب راهـش را کشیــــد و رفـــــت … !

 

 

 

 

 

 

 

تــلخي قصــه آنــجاست...

 

 

 

 

 

دلم وقــتي "سوخــت"

 

 

 

دلــش "خــنک" شد!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط هلیا پنج شنبه 28 فروردين 1393برچسب:, (11:38) |